ڈینزیل واشنگٹن ہالی ووڈ کے سب سے مشہور اداکاروں میں سے ایک ہوسکتا ہے ، لیکن وہ اعتراف کر رہے ہیں کہ کاروبار میں کئی دہائیوں کے بعد ، وہ بڑی اسکرین سے تھک گیا ہے۔
کے ساتھ ایک واضح گفتگو میں جی کیو فلمساز اسپائک لی اور شریک اسٹار اے $ اے پی راکی کے ساتھ ، دو بار آسکر کے فاتح نے کہا کہ وہ اب فلمیں نہیں دیکھتے اور یہاں تک کہ اعتراف کرتے ہیں ، "میں فلموں سے تنگ ہوں۔”
یہ تبصرہ لی کے دستخط "ڈبل ڈولی شاٹس” کے بارے میں گفتگو کے دوران سامنے آیا۔
لی کا ڈبل ڈولی شاٹ ان کی سب سے مشہور اور قابل شناخت فلم سازی کی تکنیک ہے۔
یہ ایک کیمرہ موومنٹ ہے جہاں کیمرہ اور اداکار دونوں کو ڈولس (پہیے والے پلیٹ فارم) پر رکھا گیا ہے۔
جیسے جیسے ڈولی حرکت کرتا ہے ، اداکار اور کیمرا بالکل اسی رفتار سے گلائڈ کرتے ہیں۔ اس سے یہ وہم پیدا ہوتا ہے کہ اداکار قدرتی طور پر چلنے کی بجائے دنیا میں تیرتا ہے یا خلا میں کھینچا جارہا ہے۔
جبکہ ایک $ اے پی راکی نے مناظر کی تعریف کی میلکم ایکس اور کروکلین، واشنگٹن سے کہا گیا کہ وہ اپنے پسندیدہ اشتراک کریں۔
اس کے بجائے ، اس نے اعتراف کیا ، "میں فلمیں نہیں دیکھتا ، یار۔ میں واقعی میں نہیں کرتا ،” لی اور راکی دونوں کی طرف سے ہنسی کو جنم دیتا ہے۔ اس نے اپنی بات پر زور دیتے ہوئے کہا ، "میں صرف آپ کے ساتھ ایماندار ہوں! میں فلمیں نہیں دیکھتا ، یار! میں فلموں میں نہیں جاتا۔ میں فلمیں نہیں دیکھتا ہوں۔”
جب راکی نے پوچھا کہ کیا اس کی عدم دلچسپی اس حقیقت سے ہے کہ وہ ان کو بناتا ہے تو ، واشنگٹن نے جواب دیا ، "شاید۔ تم جانتے ہو ، میں فلموں سے تنگ ہوں۔”
گلیڈی ایٹر II اسٹار ، جو اپنے کیریئر کے دوران 50 سے زیادہ پروجیکٹس میں نمودار ہوا ہے ، نے اس بات کا اعتراف کیا کہ جب لی نے اپنے کریڈٹ کی کل تعداد کے بارے میں پوچھا تو اس نے اپنی بیلٹ کے نیچے کتنا کام کیا ہے۔
"بہت زیادہ۔ مجھے لگتا ہے کہ 50!” اس نے ہنستے ہوئے کہا ، حالانکہ ان کی فلمی نگاری اور بھی بڑھ گئی ہے۔
اس سیدھے سادے اعلان کے بعد واشنگٹن کے ایوارڈ کی پہچان کے بارے میں حالیہ تبصروں کی پیروی کی گئی ہے ، جہاں انہوں نے اعتراف کیا کہ وہ پہلے ہی آسکر جیتنے کے بعد زیادہ ٹرافیوں کا پیچھا نہیں کررہے ہیں۔ عظمت 1990 میں اور تربیت کا دن 2002 میں۔
واشنگٹن کے ل the ، توجہ مرکوز کرنے یا یہاں تک کہ فلموں کو دیکھنے اور کام پر زیادہ توجہ دینے پر توجہ کم نظر آتی ہے۔ سیٹ پر زندگی بھر کے بعد ، اس کی دیانتداری نے ایک اداکار کے نایاب نقطہ نظر کی نشاندہی کی جس نے سنیما کو اتنا کچھ دیا ہے لیکن اسے خود استعمال کرنے کی ضرورت محسوس نہیں ہوتی ہے۔