میراثی کار ساز چینی ای وی ٹکنالوجی کو اپناتے ہیں



آڈی کی ایک ای تصوراتی الیکٹرک گاڑی (ای وی) ، جو چینی آٹومیکر ایس اے آئی سی کے ساتھ مشترکہ طور پر تیار کردہ ایک نیا ای وی برانڈ آڈی ، 7 نومبر ، 2024 کو چین کے شہر شنگھائی میں لانچ ایونٹ کے دوران دکھایا گیا ہے۔-رائٹرز

جب آڈی کے ایگزیکٹوز کو پہلی بار 2021 میں زیک آر 001 کا سامنا کرنا پڑا-ایک چیکنا ، لمبی رینج الیکٹرک کار جس میں یورپی اسٹائل ہے-اس نے ویک اپ کال کے طور پر کام کیا۔ چینی کار سازوں کے ساتھ ہم آہنگی برقرار رکھنے کے لئے ، جرمن برانڈ کو احساس ہوا کہ اسے ان کی ٹکنالوجی کو اپنانا ہوگا۔

ایس اے آئی سی آڈی سیلز اینڈ مارکیٹنگ کے صدر اسٹیفن شاعزل نے کہا ، "زیک آر 001 نے پھر ہر ایک کو حیرت میں ڈال دیا۔” "ہمیں اس کے بارے میں کچھ کرنے کی ضرورت تھی۔”

اس کے جواب میں ، آڈی نے صرف 18 مہینوں میں E5 اسپورٹ بیک تیار کیا ، اس نے اپنے چینی پارٹنر SAIC کی ٹکنالوجی پر انحصار کیا ، جس میں بیٹریاں ، الیکٹرک پاور ٹرین ، انفوٹینمنٹ سافٹ ویئر ، اور اعلی ڈرائیور امدادی نظام شامل ہیں۔

آڈی کو توقع ہے کہ رواں ماہ چین میں ، 000 33،000 EV صارفین کو فراہم کرنا شروع کردیں گے اور اس کے عالمی حریف اب بھی نئے ماڈلز کو تیزی سے شروع کرنے کے لئے چینی دانشورانہ املاک کو استعمال کرنے کے خواہاں ہیں۔ ٹویوٹا اور ووکس ویگن کے پاس چین کے سربراہی والے ماڈلز کے لئے مشترکہ ترقیاتی منصوبے ہیں جن میں بالترتیب چینی شراکت دار جی اے سی اور ایکس پینگ کی ٹکنالوجی موجود ہے۔

ذرائع نے بتایا کہ رینالٹ اور فورڈ ایک قدم آگے جانا چاہتے ہیں اور چینی ای وی پلیٹ فارمز پر عالمی ماڈل تیار کرنا چاہتے ہیں۔ رینالٹ نے تبصرہ کرنے کی درخواست کا جواب نہیں دیا۔ فورڈ نے کوئی تبصرہ کرنے سے انکار کردیا۔

اس طرح کے لائسنس دینے والے سودے چینی ای وی بنانے والوں کے لئے نسبتا small چھوٹے لیکن بڑھتے ہوئے محصولات کے سلسلے میں ہیں اور ، ابھی کے لئے ، ایک نیا کوئڈ پرو پرو پیش کرتے ہیں۔

عالمی کار ساز کمپنیوں کو ترقیاتی رکاوٹوں کو چھلانگ لگانے اور نئے ای وی کو تیزی سے لانچ کرنے کے لئے چینی ٹکنالوجی کی ضرورت ہے۔ دریں اثنا ، چینی کمپنیوں کو گھر میں قیمتوں کی جنگ اور بیرون ملک تجارتی جنگ میں شدت دینے کے دوران اضافی آمدنی کی اشد ضرورت ہے۔

شنگھائی میں مقیم مشاورتی فرم آٹوڈیٹاس کے جنرل منیجر ، ول وانگ نے کہا ، "یہ ایک بہت ہی ہوشیار ، جیت کا حل ہے ،” جو سب سے زیادہ فروخت ہونے والے ای وی ماڈلز کی آنسوؤں کی اطلاعات فراہم کرتا ہے۔

‘چین اندر’

یہ نئی حکمت عملی 1990 کی دہائی کی "انٹیل اندر” مہم سے مشابہت رکھتی ہے ، جہاں امریکی چپ میکر انٹیل نے کمپیوٹر کو پریمیم مصنوعات میں تبدیل کرنے کے لئے جدید ترین اجزاء کا استعمال کیا۔

اس معاملے میں ، چینی کار ساز ایک ای وی ٹکنالوجی کو ایک خانے میں فروخت کرتے ہیں: چھوٹے بجٹ والے کم حجم مینوفیکچررز کے لئے بھی تیار ، سفید لیبل بیٹری سے چلنے والی کاروں کے لئے انڈرپیننگز۔

سی ای او ژو جیانگمنگ نے رائٹرز کو بتایا کہ لیپموٹر نے چین سے باہر اپنے ای وی فروخت کرنے کے لئے اسٹیلنٹس کے ساتھ شراکت کی ہے اور وہ اپنی ٹکنالوجی کو لائسنس دینے کے لئے دوسرے برانڈز سے بات کر رہا ہے۔

آٹو انڈسٹری کے ماہرین کا کہنا ہے کہ ایک ریڈی میڈ میڈ میڈ چینی ای وی چیسیس اور سافٹ ویئر کا استعمال اربوں ڈالر اور سال کے ترقیاتی وقت کی بچت کرسکتا ہے اور روایتی کار سازوں کو چینی حریفوں سے ملنے میں مدد مل سکتی ہے۔

رینالٹ ایک ابتدائی اختیار کرنے والا تھا ، جس نے 2021 میں شروع ہونے والے یورپ میں چین کے ڈونگفینگ کے ایک پلیٹ فارم پر کم لاگت والے ڈیسیا اسپرنگ ای وی کی تعمیر کی تھی۔

اس معاملے سے واقف دو افراد کے مطابق ، رینالٹ شنگھائی میں واقع اپنے ریسرچ سنٹر میں ترقی کے نئے الیکٹرک ٹونگو کے ساتھ ایک قدم اور آگے بڑھ گیا ہے ، جس میں ایک ای وی پلیٹ فارم تیار کرنے میں تکنیکی مدد فراہم کی گئی ہے ، اس معاملے سے واقف دو افراد کے مطابق۔

لانچ نے تبصرے کی درخواستوں کا جواب نہیں دیا۔

دوسرے "چین کے اندر” ماڈل جلد ہی آسکتے ہیں۔ اس معاملے کا علم رکھنے والے دو افراد نے کہا کہ فورڈ ای وی پلیٹ فارم ٹیکنالوجیز فراہم کرنے کے لئے ایک چینی ساتھی کی تلاش میں ہے۔ سی ای او جم فارلی نے اکثر چینی ای وی کا تجربہ کیا ہے اور حال ہی میں ژیومی کے ایس یو 7 الیکٹرک سیڈان کی تعریف کی ہے۔

ووکس ویگن نے الیکٹرانکس اور سافٹ ویئر کے مؤخر الذکر کے لے آؤٹ ڈیزائنوں کا استعمال کرتے ہوئے ، ایکس پینگ کے ساتھ مل کر تیار کردہ پلیٹ فارمز پر مبنی تمام ایندھن کی اقسام کے چین سے سرشار ماڈل تیار کرنے کے منصوبوں کو بڑھایا ہے۔

تجزیہ کاروں کا کہنا ہے کہ لیگیسی آٹومیکر عام طور پر ایگلی ای وی سسٹم تیار کرنے کے لئے جدوجہد کرتے ہیں جن کو پیچیدہ تنظیمی ڈھانچے کی وجہ سے تیزی سے اپ ڈیٹ کیا جاسکتا ہے۔

شنگھائی میں مقیم مشاورتی آٹوفورسائٹ کے منیجنگ ڈائریکٹر ییل ژانگ نے کہا ، یہی وجہ ہے کہ ووکس ویگن یہ دیکھنا چاہتا ہے کہ آیا ایکسپینگ کی ای وی ٹیکنالوجیز ووکس ویگن کی اپنی تکمیل یا ان کی جگہ لے سکتی ہیں۔ ژانگ نے مزید کہا کہ اگر یہ چین میں کام کرتا ہے تو ، ووکس ویگن عالمی سطح پر حکمت عملی کا اطلاق کرسکتے ہیں۔

ووکس ویگن چین کے ترجمان نے رائٹرز کو بتایا کہ اس کے ایکس پینگ کے ساتھ اس کے تعاون پر ابھی چین پر توجہ دی جارہی ہے۔

ایکسپینگ کے ہی ژوپینگ نے کہا ہے کہ دونوں کار ساز چین سے آگے اپنی شراکت کو بڑھانا چاہتے ہیں۔ آٹوڈیٹاس کے وانگ نے کہا کہ اس سے بیرون ملک پودوں کی تعمیر کے بغیر ایکسپینگ کی آمدنی میں اضافہ ہوگا۔

اولیور ویمن تجزیہ کار مارکو سانتینو نے کہا کہ روایتی کار ساز ترقی کے منحنی خطوط سے آگے کودنے کے لئے شدید چینی ای وی مقابلہ کی "فائر پاور” استعمال کرسکتے ہیں۔

سینٹینو نے کہا ، "آپ کو ایک کم وقت میں مارکیٹ میں زیادہ معیار کے پروف پروڈکٹ ملتے ہیں۔”

مزید انتخاب؟

ٹیسلا سے متاثر ہوکر ، چین کے ای وی بنانے والوں نے ماڈیولر پلیٹ فارم تیار کیے ہیں جو اخراجات کو کم کرتے ہیں اور ترقی اور داخلے کی کم رکاوٹوں کو تیز کرتے ہیں۔ "وہ ٹیسلا سے فوری سیکھنے والے ہیں ،” چینی بیٹری دیو کیٹل کے سابق ایگزیکٹو فاریسٹ ٹو نے کہا ، جس نے مشاورتی فرم میپلی ویو ٹکنالوجی کی بنیاد رکھی۔

ٹو نے کہا کہ یہ فائدہ اب اتنا بڑا ہے کہ "لائسنسنگ اور رائلٹی سروس” کو برقرار رکھنے کے ل. جب چینی ای وی بنانے والے بیرون ملک توسیع کرتے ہیں۔

کیٹل نے اس نقطہ نظر کو فورڈ کے ساتھ اپنایا ، بیٹری پلانٹ کے لئے اس کی ٹکنالوجی کا لائسنس دیا۔

TU نے کہا کہ چینی ٹیکنالوجی کو برآمد کرنے سے کم صنعتی ممالک کو اپنے "قومی ای وی برانڈز” بنانے میں مدد مل سکتی ہے۔

ابوظہبی میں مقیم سی ای وی این ہولڈنگز ، جو نیئو میں اسٹریٹجک سرمایہ کار ہیں ، نے چینی ای وی بنانے والے کے چیسس اور سافٹ ویئر کا استعمال کرتے ہوئے اپنا پریمیم ای وی ماڈل تیار کیا ہے۔

اس معاملے سے واقف دو ذرائع کے مطابق ، CYVN نے اپریل میں برطانوی اسپورٹس کار بنانے والی کمپنی میک لارن کو خریدا تھا اور اب میک لارن برانڈ کا استعمال کرتے ہوئے اپنے ای وی فروخت کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔ ایک ذریعہ نے بتایا کہ لیکن مستقبل کے ماڈلز بہت زیادہ میک لارن "ڈی این اے” اور کم چینی ٹکنالوجی کو شامل کریں گے۔

نیو نے کوئی تبصرہ کرنے سے انکار کردیا۔ CYVN نے تبصرہ کرنے کی درخواست کا جواب نہیں دیا۔

اس دوران ، کیٹل کا نیا ای وی چیسیس صارفین کو "یہ فیصلہ کرنے کی اجازت دے گا کہ وشال آٹومیکرز کو فیصلہ کرنے کے بجائے کہ ایک ای وی کی طرح دکھتا ہے ،” اس کے ایگزیکٹو صدر ہو گولنگ نے کہا۔

کیٹل نے کہا کہ وہ کئی گھریلو کار سازوں کے ساتھ دستخط کرنے کے بعد اگلے تین سالوں میں چیسیس کی پیداوار کو بڑھا دے گا۔ میونخ میں آئی اے اے موبلٹی شو میں رواں ہفتے یورپ میں اس کے بیڈرک چیسیس کا آغاز ہوا۔

چاہے چین کی ای وی ٹکنالوجی کے باہمی فوائد طویل مدتی کے دوران رہیں ، تاہم ، یہ ایک اہم سوال بنی ہوئی ہے۔

آسٹن مارٹن کے سابق سی ای او اینڈی پامر نے کہا کہ جب آر اینڈ ڈی میں بچت ہوتی ہے تو ، کار سازوں کو تیسری پارٹی کی ٹکنالوجی پر زیادہ انحصار سے بچنا چاہئے۔ پامر نے کہا ، "طویل مدتی میں ، آپ خراب ہو گئے ہیں کیونکہ آپ صرف ایک خوردہ فروش ہیں۔”

اولیور ویمن کے سانتینو نے کہا کہ روایتی کار سازوں کے لئے بڑا خطرہ یہ ہے کہ کسی اور کی ٹکنالوجی کا استعمال کرنے کا مطلب ہے "آپ کے برانڈ کو فرق کرنے کی آپ کی صلاحیت واقعی محدود ہے۔” سانتینو نے مزید کہا کہ اپنی اپنی ٹکنالوجی میں ملاوٹ کرکے ، خود کار ساز "خطرے کو محدود کرسکتے ہیں۔”

Related posts

بنگلہ دیش نے ٹاس ، ہانگ کانگ کے خلاف پہلے فیلڈ کا انتخاب کریں

کائلی کیلس نے ٹیلر سوئفٹ ، ٹریوس کے بارے میں متنازعہ تبصروں کی نشاندہی کی

بھاری سیلاب کے درمیان وزارت نے حج رجسٹریشن کی آخری تاریخ میں توسیع کی ہے