سڈنی سوینی ، ٹریوس کیلس نے مہموں کو وائرل سنسنیوں میں تبدیل کردیا



سڈنی سوینی ، ٹریوس کیلس نے نئے تعاون کے ساتھ جوش و خروش کا جوش و خروش

سڈنی سوینی ، مشہور اسٹار اسٹار جو میں اپنے مشہور کردار کے لئے مشہور ہیں افوریا، اس موسم گرما میں حال ہی میں اس کا سر موڑ دیا جب اس کی پہلی ڈینم مہم فوری فروخت ہوگئی۔

اداکارہ نے جولائی میں گستاخ ٹیگ لائن "سڈنی میں زبردست جینز” کے ساتھ لانچ کی گئی ایک لائن کو محاذ آرائی کی تھی ، جب خریدار اس مجموعہ کو پکڑنے کے لئے پہنچے اور کچھ چیزیں 24 گھنٹوں سے بھی کم عرصے میں چلی گئیں۔

رات گئے شوز ، یہاں تک کہ وائٹ ہاؤس تک پہنچنے کے بعد یہ گونج تیزی سے پھیل گیا۔

اداکارہ کی مہم کے آس پاس کی ہائپ نے خوردہ فروش کو دوسرے سہ ماہی کے متوقع نتائج سے زیادہ مضبوط فراہم کرنے میں مدد کی۔

بدھ کے روز ، کمپنی نے اطلاع دی کہ اس کا اسٹاک گھنٹوں کی تجارت کے بعد 25 فیصد کود گیا۔ چیف ایگزیکٹو جے شوٹن اسٹائن نے ترقی کی ایک بڑی وجہ کے طور پر "سڈنی اور ٹریوس کیلس کے ساتھ حالیہ مارکیٹنگ مہموں کی کامیابی” کی طرف اشارہ کیا۔

چیف مارکیٹنگ آفیسر کریگ برومرز نے تجزیہ کاروں کو بتایا ، "سڈنی سویینی عظیم جینز بیچتی ہیں ،” جبکہ اس کی یہ بات شیئر کرتے ہوئے کہ ان کی مہم نے دنیا بھر میں 40 بلین سے زیادہ تاثرات حاصل کیے۔

تاہم ، اس کی روشنی اگست میں اس وقت جاری رہی جب اس برانڈ نے کینساس سٹی چیفس اسٹار ٹریوس کیلس کے ساتھ شراکت کی تھی اور ان کی پہلی پیشی ٹیلر سوئفٹ میں اپنی منگنی کے اعلان کے کچھ ہی دن بعد سامنے آئی تھی ، جس نے اس سے بھی زیادہ توجہ دی۔

ایک ساتھ مل کر ، دونوں مہمات نے کمپنی کو ایک ایسی سطح کو گونج دیا جو اسے برسوں میں نہیں دیکھا گیا ہے۔

اس سے پہلے کی جدوجہد کے باوجود ، ایگزیکٹوز نے کہا کہ اب وہ جوش و خروش کو دیرپا وفاداری میں تبدیل کرنے پر مرکوز ہیں۔ برومرس نے کہا ، "صرف ایک دن ، ایک ہفتہ ، یا ایک مہینے میں بھی ایک برانڈ مہم کا فیصلہ نہیں کیا جانا چاہئے۔”

Related posts

آئرلینڈ بالڈون تنقید کے دوران ہللیا کے بانڈ کے بارے میں نایاب بصیرت پیش کرتا ہے

کون چیف عالمی MPOX ایمرجنسی کو لفٹ کرتا ہے

پاکستان نے ہندوستان پر زور دیا ہے کہ وہ انڈس واٹرس معاہدے کی مکمل تعمیل کریں